ooh no!

Datum: 2008-11-02 Klockan: 17:51:35
Jag hade förutspått det. Jag skulle inte köpa nån. Ska jag satsa på en kariär som siare tro. haha : P
Men den går ner i pris (redan?) så jag ska vänta lite.. haha. Men jag behöver en ny så.

Ska tillbringa en stund i köket för att laga mat. Orkar inte men det blir kanske bättre när jag kommer igång. Sen ska resten av kvällen tillbringas av bloggen. Designen iallafall! haha.
Men jag gillar den, mycket. Men har upptäckt lite fel så de måste ju rättas till! :O
Och så ska allt grått byta färg osv. Lite pyssel. Haha : P
PUSSAR

Kommentarer
Zäta sa:

jag älskar min ipod, de blir ett bra köp!

2008-11-02 / 18:29:35 / http://www.metrobloggen.se/mikaelaz

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback