Wii fit

Datum: 2008-11-28 Klockan: 23:06:19
Det som underhållit mig hela kvällen är vårat nyinförskaffade Wii Fit, sjuuuukt roligt. Svettigt och så men roligtroligt. Jag kommer ju bli värsta muskelknutten med bästa kondisen och kunna hålla balansen på en tändsticka.. Om det inte vore problemet att tändstickan är så otränad så den kan inte bära min då vältränade kropp... höhö

Men fetans med najs är den iallafall, rekomenderas till alla, från soffpotatisar till muskelpaket! Fast jag tror det är roligast för iallafall bara vanliga potatisar. En soffa brukar ju inte vara så smidig.. och så ska vi ju inte komma in på villospår nu.
Men det är ju lite roligt! Wii fit leder till en soffas smidighet.. woho. Fast inte så långsökt om man tänker efter.. det står faktiskt ibland att man är en soffpotatis på wii fit.. taskigt va?!?! Men jag blev muscle legend eller nåt sånt, helt sjukt.. fast man blir ju stolt huh! Skillnaden på en soffpotatis och en muskellegend är ju gaaaanska stor.. och så är min moder grym på hopa hoop eller nåt sånt. Rockring, även det sjuukt roligt. Men jobbigt och magen tror att den ska gå av, eller jag tror. inte magen.. jag tror nog jag är lite trött för jag kan inte riktigt hålla mig vid ett ämne.. hehe.
Som om folk orkar läsa sånhär skit som inte har nåt syfte. Men det finns nog små trevliga typer där ute i världen som gillar det. Jo, det tror jag. Vi säger så, riiight?
På tal om mamma, så är hon dagens födelsedagsbarn! Så då säger vi massa grattis! Love yaa mamis!
Jag längtar till jul, då får ju jag lite paket. Men varför önskar man sig så dyra saker när man blir äldre?! Eller, vi säger såhär. Sakerna blir dyrare med åren. Vilket är sant på sett och vis.. Man ska ju inte ljuga, då får man inte bra karma eller moral för den delen. Son sitter djupt rotad i hjärnan känner jag. Vilken hjärna jag nu har vid detta tillstånd av lite halvtrött och flummig och lite blablablaBLA!

Det är så skönt att bara låta fingrarna brinna iväg över tangentbordet och imorn när jag vaknar kommer jag säkert läsa igenom detta och tänka nåt i denhär stilen: "öööhm... jaaa.. fniss" Det var ju när man vaknat, nämnde ju det. Och hur bra funkar hjärnan då på en skala?
Nej nu ska jag nog inte sitta och randomprata. Ska kanske movsa runt lite (still ett najsigt ord). Det äär ju så roligt. Och sa jag att jag skulle skaffa stor spegel. Jo det gjorde jag, guldfiskminne (varningvarning)..

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback