ååh..

Datum: 2008-10-07 Klockan: 16:30:51
.. så skönt att denna skoldag är över.
SoProvet gick bra hoppas jag. Jag blir glad bara jag får godkänt. Jag trodde jag skulle dö av nervositet på NO.. jag hoppashoppas verkligen att häftet blev bra.
Men den har varit en bra sak idag! Jag fick MVG på matteprovet! Tjohilabullibambamhej! Då vart jag glad..

Resten av dagen är bra, friskis med johanna, danspass, och sen saxofon med linnéa. Najs!
Har lite läxor kvar. Ska repetera lite glosor, träna på min redovisning och sen vill jag verkligen bada badkar. Jag älskar att bada, och efter all stress borde jag ju ge mig den tiden..



Kommentarer
louise sa:

Söötis!

2008-10-07 / 17:10:28 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback