DUM!

Datum: 2008-10-29 Klockan: 10:20:20
Heej! Sov djupt inatt.. Fast jag somnade vid tolv iallafall. Men jag låg och sov som bäst runt halv nio. och då ringer det nån dum telefonman som ska göra en undersökning på killar i typ 18-35åråldern. Men det bor ju ingen sån här. Och sen var jag vaken.. men jag ska nog gå och lägga mig igen.. kanske. Hihi : P

Ska bara visa en liten bild på min kusin. Hon var min assistent igår men kan kan ju knäppa ett kort på henne iallfall. Eller hur? : )



Johanna

Jag gillar bilden, hon gillar bilden, vi gillar bilden. Pörfekt!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback