Like yesterday

Datum: 2008-10-26 Klockan: 09:13:30


Jag tog bilden bara för att jag gillar runt oskärpa. Haha :P

Nu är klockan ca nio, det är ju vintertid nu :P
Ska till kista idag igen, med Nicole. Hoppas man hittar nåt. Letar julklappar, till andra då :P

Har lite planer för veckan. Imorn ska det fotasfotasfotas. Fota vänner. och jag MÅSTE fota min halsduk för den är väldens mysigaste.. hihi. Kanske kan det idag.. Jag måste ju ha bra ljus. Och det regnar ute. Men det kan lysa in bra oxå. Ska gå och köpa godis till en filmmaraton som äger rum måndag till tisdag : P ska bli skoj!

På tisdag är det mer shopping! Stan med kusin. Vi ska köpa jeans och kanske nåt mer om vi hittar : P

Seeeen har jag inte mycket mer planer. Fota, slappa.. göra sånt jag gillar ; )
Men jag börjar denna dag med en dusch!
Och förresten är jag faktiskt ganska nervös till att jag ska klippa mig. Thihi. Fast jag trooooor det blir bra. Yep!

Kommentarer
Johanna sa:

ja kan väl ringa när ja kommer hem från ridningen idag?? så vi kan gå till ica å handla godis?

2008-10-26 / 09:38:33 / http://eljs.blogg.se/
Linnéa sa:

hur ska du klippa dig? =)

2008-10-26 / 10:22:57 / http://alw.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback