Mage...

Datum: 2008-10-02 Klockan: 20:05:39
min mage mår inte bra. Jag vet inte varför. Men den känns "sur". Ilar och håller på.. uscha! Har iallafall städat klart. ska repetera lite matte för provet imorgon. Och försöka hinna skriva lite NO. Men detta blir dagens sista inlägg skulle jag tro. Och jag hoppas min mage mår bättre snart. den har varit lite ur gängorna den senaste veckan. Har ont när man trycker och dummar sig allmänt. Men aja, det kan nog bero på all stress jag har haft. Jag har ju inte haft mina bästa dagar. Snarare sämsta. Såå, det skulle inte vara så konstigt om min mage reagerade..
Nej, slut på magprat! haha :P



Vet inte varför jag gillar bilden, men det gör jag! :D

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback