No

Datum: 2008-10-01 Klockan: 15:53:46
Japp, jag kämpar vidare med NOn. Dock är det skojj fortfarande så det är ju bra! Jag har nu skrivit tre sidor. Och ska skriva ca en timm två till så att jag får plats med bilder.. hur ska jag få plats!?
För jag måste skriva om alla näringsämenen uton kohydrater och fett. och även om njurar. Aja, jag hoppas jag lyckas. Har en vecka på mig. Det borde gå.

Idag så ska jag åka och köpa nya skor, om jag hittar några. Men det hoppas jag :) vill även köpa ny väska till skolan. Ska snart ta en paus från NOn och kolla på top model. Och vet ni??
IKVÄLL ÄR DET FINAL I AMNT 10! jag kommer definitivt sitta bänkad framför tv. men det kanske jag har sagt?? aja, då sa jag det igen :P Nej, jag har tio minuter på mig kvar med NOn för stunden. Man bör ju ta vara på varje minut. Men en liten bild kan ju inte skada ;)


Kommentarer
Sanna sa:

snygg blogg :D

2008-10-01 / 20:07:09 / http://sannawiberg.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback