Popcorn!

Datum: 2008-10-11 Klockan: 22:46:06
God kväll!
Hur har eran kväll varit?
Min har varit bra! Har mestadels bestått av popcornätande.. och designtänkande. Jag har liiite idér.. ska bara göra dem verkliga oxå. Men vet inte riktigt än hur jag vill ha. Jag vill iallafall ha total makeover skulle jag tro.

Ska ta och stänga av datorn.. läsa lite HM-katalog.. fast jag har börjat på en ny bok oxå.. Kommer nog ta ett tag innan jag går och lägger mig.. hehe.. kommer alltid på att saker jag ska göra.

God natt iallafall! pussar!



Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback