Redovisning

Datum: 2008-10-08 Klockan: 21:20:37
Imorn är det redovisning, om hippies, har tränat för mig själv framför spegeln, man känner sig som ett fån.. Har även berättat för pappa.. pratar lite för snabbt. Men jag hoppas att det går bra imorgon. Och jag tycker personligen att det är lättare att tala för lite fler än en endaste liten person som sitter och tittar på en. Såå.. wish me luck!



NattiNatti, ska duscha och sen dra mig till sängen för imorn är det inte sovmorgon.. och det var det inte idag heller så jag är lite pömsig..

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback