Shoppat!

Datum: 2008-10-11 Klockan: 17:27:10
Hejsan! :D
Jag har shoppat med mamisen idag! Köpte ett par skor, lämnade tillbaka jackan, köpte även en tunika och en kofta! :D
Äntligen hittade jag nåt! Och tunika är sååå mysig, likaså koftan!
Mycket utropstecken här.. haha :P
Har gjort en liten bild, dadi är fotograf, min fjärrutlösare funkar inte så då får nån annan fota..
Mår bra, och förövrigt rör sig molnen väldigt snabbt just nu.. intressant?

Här är en liten bild på my new clothes - skorna



Utskurningen på mig till vänster var inte så lyckad. Men aja, don't care!

Kommentarer
Vickan sa:

Snygga kläder! ;) <3

2008-10-11 / 17:33:43 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback