Today!

Datum: 2008-10-12 Klockan: 10:06:21
Morsningkorsning!
Usch, idag har jag läxor. Tog läxledigt igår faktiskt.. men jag ska skriva en argumenterande text tills på tisdag pch har typ 12 tal i matte, inte så många men det är geometri och då är det massa rita hit och dit..
Men jag ska faktiskt gå till Alva och Gunnar oxå, vi går väl på promenad och så ska vi mejla till en kille jag kaaanske ska praoa hos.. :)

Men först ska det väl bli frulle, ska även tänka på min design och om jag måste fota nånting.. jag vill ju göra en makeover på bloggen, men samtidigt vill jag att den ska fortsätta vara unik i sin design.. klurigt.. Men jag kommer nog på nåt!
Ska även få en harrypotter-ljudbok att funka.. Den ville börja krongla med mig igår. Såå.. jag har en del att göra idag!
Men somsagt, först frukost så att jag orkar..

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback