Top Model winner cycle 10

Datum: 2008-10-01 Klockan: 21:29:05
Om du inte har sett finalen än, och inte vill veta vem som vinner. Läs ej då!

Japp, då var det slut. Och jag vet inte riktigt vad jag tycker..
Okej, det är skitbra att en plusmodell vann. Det visar världen att man inte behöver ha BMI 16 för att lyckas bli modell. Det är jättebra.
MEN! Jag ääälskar Anyas personlighet så mycket. Fast jag är fundersam om hon skulle klara stressen i modellvärlden. Men hon är alltid sprudlande och glad.
Whitney, som då vann, är oxå glad dåra, men det lyser inte igen på samma sätt. Hon kändes inte alls lika äkta som Anya. Och inte lika snäll, men vem vet. Hon kanske är det, bara att det inte lyser igenom så mycket.
Anya kanske hade blivit för mycket "energi" av stressen osv.
Men hon kommer att lyckas som modell, hennes portfolio är ju aaaaamazing!

Tycker du att rätt person vann?



Vinnaren! Hon är ju inte tjock! Men i modellvärlden blir man en plusmodell..




oooh! i love her! henne skulle jag vilja fota.. gha!

Kommentarer
Vera sa:

Häftig bild! Kollar inte på top model så har ingen aning??? Sov så gott :)!

2008-10-01 / 22:47:43 / http://bergstrooms.blogg.se/
Louise sa:

hon ser ut som en skyltdocka högst upp! Men hon är bra!

2008-10-02 / 15:26:54 / http://labann.blogg.se/
Lovisi sa:

Jag hejade på Anya, jag med. Dom sa ju att hon hade CoverGirl-looken och det är ju bra. Och att jag tycker hon har tagit bättre bilder än Whitney. Och W är ju inte så jättetrevlig heller... i alla fall inte mot Dominique. Fast det var ju bra att hon vann så att alla i modellvärlden inte behöver känna att dom måste vara jättesmala och så.



Puss!

2008-10-02 / 19:29:15

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback