Vällingby

Datum: 2008-10-05 Klockan: 10:33:04
Har lite bråttom nu. för jag ska hinna fixa mig innan vi ska åka om ca tio minuter.
Gårdagen var iallafall jätteskojj, har lite bilder därifrån som visas sen. har lite andra bilder oxå. haha, så när jag är hemma så blir det lite bilder på bloggen. skojj skojj! Jag måste bara lära mig att använda min blixt. hatar direkt blixt så jag tar ett papper så att ljuset riktas upp i taket. svårt att förklara. Men det bli bättre iallafall! Men jag ska skaffa mig en riktig blixt. så snart som möjligt.

Nej, nu måste jag skynda mig. ha en bäst dag! :D

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback