W890i

Datum: 2008-10-04 Klockan: 17:14:26


Hejsan!
Nu har jag typ gjort klart NOn, lite kvar bara tror jag + bilder. Känns riktigt skönt. Ska plugga till SO-provet som är på tisdag och träna på min svenskredovisning om Hippies.
Ska fixa lite bilder till bloggen nu, men först duschen. Måste ju vara frech när man ska bort.
Ååh, jag orkar inte åka nånstans ikväll. Vill bara vara hemma. Aja, det kanske är trevligt där.
Nu ska jag duscha så att jag hinner. ska försöka hinna ladda upp lite bulliga bilder oxå! :D

Nu måste jag väcka sötnosen Moses som sussar i mitt knä..

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback