Alone

Datum: 2008-09-04 Klockan: 18:18:58
Ensam hemma idag. Rätt skönt. Har en massa matte att göra. suck! D: så det kommer troligen inte bli så mycket blogg som jag trodde.. tyvärr.

Idag i skolan blev jag helt, vad säger man, inte deprimerad direkt. Men på väg. jag kände mig passiv, om jag har förstått ordet rätt. Det var nångång på bilden, usch. Inte roligt! Men jag är ganska van. Men det lättade sen som tur var. Så nu är det bra igen :P haha

Men ska ta och fota lite vardagsbilder idag. Det är ju inte så ofta, tyvärr. Jag gillar sånna bilder. men jag gillar inte mig själv på bild. hehe. Aja! Jag får träna! Så, det är dagens uppgift. EN av dagens uppgifter..

Att göra idag..

  • Matte! typ 20 tal..
  • Lite NO, matspjälkningen
  • Fota
  • Leka med moses
  • STÄDA!
Ja, kommer nog på mer sen, juste - ska ta bort nagellacket idag.. :(
Nej, om jag ska få nåt gjort är det bäst att jag börjar NUNUNU!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback