Danspass

Datum: 2008-09-30 Klockan: 15:54:12



Hejsan! Vet ni, jag har upptäckt att jag har blivit starkare, inte i muskler, utan psykiskt. Och det känns tokbra!
Så det kommer nog bli mera blogg nu förhoppningsvis, om tiden tillåter. Och det inte händer nåt väldigt drastiskt. Men det räknar vi inte med! ;D
Och det kommer bli flera bilder. Det är typ som meditation, att gå ut och fota. Men det är typ peståpina för min dator.. segar ihop! usch.. måste rädda den. pappa och jag ska operera den idag typ. Men innan dess ska jag på friskis och svettis - Danspass med kusinen. Skojjskojj!
Men ska försöka att ladda upp lite fina bilder, för det gillar jag nämligen.. tihi.
Men i första hand - LÄXOR, har en del att göra förstår ni. tyvärr. så.. det är väl lika bra att sätta igång.

Kommentarer
Louise sa:

naej jag vet inte riktigt!

2008-09-30 / 16:58:31 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback