Höst?

Datum: 2008-09-30 Klockan: 19:30:02


Hej! Danspasset var suuuperskojj! Jag och johanna flummade, vi gick catwalk! ;D that's cool!
Jo, jag känner för att göra min blogg lite höstigare på nåt sett, men jag gillar ju fortfarande min header, mycket. Men jag har en liten idé till en header. Jag måste bara ha lite hjälp med den, och en MASSA löv.. men jag ska fundera lite.
Nu ska jag skriva det sista för idag i NO, sen top model, engelska och matte. sen är jag finisch för idag skulle jag tro :)

Hur ska jag göra med bloggdesignen!?

Kommentarer
Lovisi sa:

Vet inte riktigt hur du kan göra med bloggen, men det blir säkert fint hur du än gör!

Älskar dina lövbilder jättemycket, verkligen! Du är så bra på att de vilket ljus som är bäst, vilka inställningar osv. Vill också kunna! ;D



pusshej hade bäst!

2008-10-01 / 13:52:33
rebecca sa:

2008-10-01 / 21:04:14 / http://melontuggummi.blogg.se/
rebecca sa:

jag tyker att din bloggdesign, jag vann ju min och jag tycker faktiskt nu inte om sånna, okej nevnarien,matildahammar,stinalee osv. har ju grymt fina. men ja gilar sånna ändå inte på något sätt (A)

2008-10-01 / 21:05:04 / http://melontuggummi.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback