Lööööv!

Datum: 2008-09-11 Klockan: 21:12:14


Jahapp, nu ska jag nog ta och stänga av datorn tror jag. Ska fixa lite, i min säng ligger massa prylar! Som vanligt.. hehe
Imorn blir det nog inte mycket blogg, vill lära min att mobilblogga, men jag har inte lyckats hittils. Men jag ska in till stan imorn. Det kommer bli orsaken till mindre blogg. Jag hoppas jag hittar nåt. Och inte går vilse. mitt lokalsinne.. det finns typ inget.. jo, tillräckligt för att hitta till ställen som jag har gått till ca 50 gånger.. Men det tar sin tid. Och det måste upprepas med jämna mellanrum.

Aja, nattinattipusspusspuss! hihi (a)
//Stina

Kommentarer
sandra sa:

sv; aah, och snygga :D

2008-09-11 / 22:09:41 / http://marinoni.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback