Matte

Datum: 2008-09-16 Klockan: 21:46:43
Nu är jag klar med matteläxan, bara massa tråkiga "räkna ut", jag vill ju ha lite problem! Inte bara skriva och skriva. Haha! :P
Jag har en känsla av att min blogg har blivit drastigt tråkigare sen jag började skolan.. haha, jag skyller på skolan! Haha :P
Menmen, det är väl bara att acceptera det, tyvärr. Jag skulle vilja ut och fota, blogga massa bilder osv. Men hur ska jag göra,
skriva mina små och tråkiga inlägg eller färre men med bilder och vettig text?

Svara gärna!
Jag älskar ju att blogga, gillar att skriva. Men ibland känns det så onödigt.. får se hur det blir.

Kommentarer
Robin sa:

Hihi kul att du gilla den ... måste köpa sånn :D

2008-09-16 / 21:48:23 / http://robinakyol.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback