Min fyndiga rubrik

Datum: 2008-09-23 Klockan: 21:20:52
kom verkligen inte på nån rubrik just nu.

Inlägget handlar om Top Model
Hur många av er som läser detta kollar på top model? Jag hejjar på Stacy Ann, men har hört rykten om att hon inte vinner så då hejja nummer två är Katarzyna! Jag gillar inte Dominique, vet inte varför, men hon är så.. ja, rätt egoistikt. Fast det kanske är bra, men man ska ju inte vara elak! :O
Nej, usch på det!

Jag tycker iallafall att det är super nu när det är tre avsnitt i veckan. Synd bara att det är reklam, men aja. Vad kan jag göra åt det? Finalen är iallafall nästa.. onsdag blir det väl..? Så då ska jag minsann sitta och följa varje steg på tv! haha, nää, kanske inte. men titta ska jag ju! Massa Top Modelsnack nu, hihi. Nu måste jag skriva hemkunskapen klart och sen sukta lite mer på objektivet, duscha och sova för jag är redan trött! Pussar

Kommentarer
Flisan sa:

Jag hejade på Amee innan hon åkte ut, tyckte att hon var söt och bra och trevlig. Jag tyckte faktiskt att dominique var ganska oegoistisk, det var ju mest de andra som var på henne. Men jag gillar inte Lauren...

Eftersom att nu Amee har åkt ut så hejar jag nog på Katarzyna och så gillar jag Anya lite grann tror jag... aja, jag vet inte! xD



Kramis!

2008-09-24 / 15:37:45

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback