Mmmmumma!

Datum: 2008-09-19 Klockan: 20:07:43


Denna mat uppskattades av hela familjen. eller, mig mamma och pappa, syskonen är ju in Linkan och pluggar. Jag kan ju inte skicka mat till dem! Hur skulle de se ut? Haha, brevbäraren får två flottiga kuvert med en crêpe i varje. Haha!

Vet ni en sak? Det är fredag, och jag har ett jättesug efter ett skolarbete, johanna suktade mig.. haha! ska nog ta och leta reda på lite fakta och bilder till min svenskredovisning om krigsutbrottsgrejen i Dubrovnik! Hoppas det bli bra, har ju faktiskt varit där. Men inte under kriget förstås. Så kanske det dyker upp en och annan egopic under kvällen. Men det är väl bara trevligt? :)

Vad gör ni en fredagkväll som denna?

Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ] sa:

Svar: De dröjer tyvärr lite : )

2008-09-19 / 20:12:44 / http://lindaslya.blogg.se/
jannica sa:

gud vad jag gillar din header allt bra?

2008-09-19 / 20:49:01 / http://ffashionbyme.blogg.se/
Jennifer N sa:

Hej du, jag kollade igenom kategorin "majsans bilder" och jag tänkte bara säga att du är en sjuukt dutktig fotograf. Dina bilder är jätte fina!

/jennifer från din no-grupp :)

2008-09-19 / 20:52:23
Wictoria sa:

Häftig header du har. :P

2008-09-19 / 21:05:45 / http://wictoriia.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback