mys!

Datum: 2008-09-06 Klockan: 22:56:37




(gillar den nedre väldans mycket, skulle bara haft stativ så jag kunde tagit längre slutartid, men aja, den tiden kommer, haha)

Idag har jag somsagt varit hos Johanna. Vi hade skojj, väggen är inte klar än, men johanna sa att hon ska rita resten imorn. Är typ bara fläckarna kvar. Det jobbigaste som jag inte ska göra för då kommer fläckarna på fel ställe. haha.. hoppas johanna gillar min insats iallafall! :P

Äntligen har jag skaffat bilder iallafall, känns skönt med färska. ska ladda upp nån mer imorn, men gha! jag vill bara vara ute och fota HELA tiden! måste ringa Johanna för en ny fotodag, hihi!

Nu ska jag snart stänga av datorn, hoppas jag somnar bra ikväll. råkade sova till kvart över elva. För vissa spelar det ingen roll, men jag får svårt att somna, och det avskyr jag. När man bara ligger där och tiden går och går...
God natt alla! pussar till  er!

Kommentarer
Anonym sa:

Aaahh! vi måste ut snart!!!

2008-09-06 / 23:02:18
T H E R R E fotoblogg sa:

Vad kul! :) Jag känner sådär grym fotolust, men 0 inspiration vilket är jättestörande! :(



Visst är det snyggt med långa slutartider om kvällarna, men det är inte alltid man ids kånka med ett stativ! ;)



Lycka till med fläckarna, ska bli kul att se bilder sen! :)

2008-09-07 / 06:08:13 / http://therre.blogg.se/
LC sa:

gillar den svartvita kvällsbilden

2008-09-14 / 18:50:41 / http://woky.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback