Paus.

Datum: 2008-09-22 Klockan: 17:43:51
nej, inte paus från bloggen. Men jag har tagit paus från orkestern.. jag tycker inte det är roligt längre och jag vill ha mera fritid. Såå, jag tar helt enkelt en paus. Och om jag känner för det är det ju bara att börja :) och jag kanske kan få vara med på någon konsert ifall de behöver nån saxofon ;)

Nu ska jag städa lite, eller, ploca undan. Det skedde ju inte i morse somsagt.. hehe. Ska sen repetera inför provet imorgon, SO. och sen datorn. Kolla igenom alla nya bilder ;) Ska visa nån nu oxå :P

Nej, nu ska jag börja med städningen! Och busa med moses.. hihi. då tar det alltid lägre tid..


Kommentarer
Vickan sa:

Så sööt! <3

Kan du skicka bilderna på msn sen? :P

2008-09-22 / 20:33:50 / http://andrenens.blogg.se/
Flisan sa:

Haha vad sööt bild! :D Ser ut som honm älskar att vara med på bild! ;D



puss och hade bäst! <3

2008-09-24 / 15:32:04

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback