SO

Datum: 2008-09-22 Klockan: 22:05:57
Usch, jag försöker att gilla SO, men det går inge vidare. Det är så svårt att förklara.. då gillar jag NO bättre. Eller, jag gillar att lyssna på histora å religion å så, men jag kan inte förklara! Aja, jag hoppas på det bästa imorgon. Och lär mig vad jag hur jag ska träna då. För det är svårt tycker jag..
Nu ska jag duscha och spola ner alla jobbiga tankar i avloppet! Börjar åtta imorgon. SNARK säger jag bara. Jag som är så morgontrött ^^
Blir ingen bild nu, och jag har inte fotat min outfit heller. Fy på mig. Men jag kan ju säga såhär, jag kommer att ha på mig detta igen! I love it!
God natt på er!

Kommentarer
Vickan sa:

Haha nee ja vet inte.. Baara konstigt att de inte gick att se! Aja nu är allt bra igen! xD Tur de!

2008-09-23 / 17:05:00 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback