tidigare

Datum: 2008-09-07 Klockan: 09:25:36
Idag gick jag upp tidigare än igår. Det är nog bra. För jag somnade inte förrns ett igår tror jag och då är det så jobbigt att gå upp sen.. iallafall för mig. Men jag är typ alltid trött på mornarna, haha :P
Jag ska snart gå och äta frullebulle, och sen ska jag börja storstäda mitt rum. Bortbort med onödiga saker som bara samlar damm! Och in med nytt fräsht! haha. Men, jag har lite att rensa bort.. och jag måste ju få det gjort! Det ska regna lite idag oxå, man märker verkligen att hösten är påväg!
BUT, i like it. Jag gillar hösten, och med min älskling Majsan (min kamera) så ska vi fotafotafota allt fint på hösten! tihi..

Gillar du hösten? Motivera ditt svar lite :P

Typ som: Nej jag gillar inte hösten för då är det kallare och mörkare :P

Idag är det allså städning på schemat, men jag ska ändå försöka blogga. Jag kan ju typ städa en del, blogga, städa en annan del, blogga osv. Vad tros om det? ;)
Nej, nu är det frukosttaaajm! :D



(bilden har inget med texten att göra)




Kommentarer
Nathalie sa:

Tack så mkt :D



cool header du har!

jannica sa:

hoppas du får en bra söndagskväll , vad har du för planer för kvällen?

2008-09-07 / 16:22:45 / http://blondinh.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback