young guns

Datum: 2009-01-03 Klockan: 21:18:45

från nyår

Shopping med nicole idag. Hittade några fina grejor, ska väl visa mina köp nån dag snart om jag orkar, men det gör jag! Men inte nu, drabbades av allt för vanlig trötthet och idélös. Men det går över, antingen om några timmar eller när jag sovit.
Alva, Gunnar och Eva var här oxå! Det var trevligt, god mat och trevligt sällskap, låter ju hur bra som helst!
Imorn ska det säljar kaffe med kusin, tre timmar i stallet där hon rider, blir säkert kul. Tur att det är varmt där iallafall!
Hörs


Kommentarer
elin♥ sa:

Cool header ; )

Hur har du gjort den ?



kram,

2009-01-03 / 21:30:46 / http://eliwwn.blogg.se/
Lovisa sa:

Ooh stinastinastina älskar den där bilden!! :D

Jättesnygg! <3

2009-01-05 / 14:35:29
Angelina sa:

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 / 02:26:03 / http://djurförsäkring.net

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback