Raindrops

Datum: 2008-08-04 Klockan: 11:22:15
Sovit gott? Jag har det, tror jag iallafall. Jag har inte vaknat, förutom i morse vid halv sju när resten av familjen skulle ta och åka till jobbet. Snark! Men jag somnade om och vaknade några timmar senare och låg och läste min bok som jag började på igår. Pirater heter den. Nån som har läst den?

Vi var iallafall och badade igår, jag och några vänner. Eller, de badade, jag fotade. Kände inte riktigt för att bada. Fast det var nog varmt i vattet men jag fotade lite istället. Tänkte ta och visa två av dem.

1.


2.


1. Igår på badberget. Jag tror jag är nöjd med bilden. Oredigerad.
2. Mitt paraflax som jag bar med mig. Här är när jag står och väntar på att de andra ska komma..

Kommentarer
ottie sa:

Bilden med parplyet var så fin. Gullig på något sätt. Och jag måste säga att din header var cool den med!

2008-08-04 / 12:36:45 / http://rekis.devote.se
Louise sa:

jag har läst boken den är bra!!

Bilderna är helt jätte underbara!!

proffsigt! <3<3

2008-08-04 / 19:23:46 / http://labann.blogg.se/
Lovisi sa:

Jag har inte läst boken, men bilderna var i alla fall jättefina! Gillade den där på grankvisten. =D

2008-08-05 / 11:40:48
Sebbe sa:

Gillar bilden på paraplyet enormt :D

2008-08-10 / 20:54:49 / http://sabbaa.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback