Bibliotek

Datum: 2008-06-23 Klockan: 13:20:41
Hej igen, var tvungen att springa iväg för att äta så här kommer bara en liten bild på min midsommarkjol och en nalle som jag vann i nallelotteriet.
Påminn mig om att jag ska berätta om Skinnjackan. Påminnpåminnpåminn för de var sannerligen en annorlunda upplevelse..
Det kommer bara två bilder nu pga att jag ska med pappa till bibblan för att låna bok, lämna böcker och kanske låna en ljudbok till morgondagen! Ha det super sålänge! Förresten, vad har ni för väder? Här är det mulet just nu men för fem minuter sen var det gassade sol.. ojämt väder om vi säger så.




Kommentarer
Flisan sa:

Haha vad söt nalle! Vart någon stans fans nallelotteriet?

Fin kjol också, i alla fall tyget.



Jag skulle också vela prova på en ljudbok någon gång, eftersom jag inte kan läsa i bilen pga illamående -_-

Så då vore det bra med någonting att lyssna på! =)

2008-06-24 / 12:52:11

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback