Dagens Tanke blev inte klartänkt

Datum: 2008-05-23 Klockan: 07:36:15
Morning! Igår så började jag skriva på min Dagens Tanke, tänke skriva om Charlotte Perrelli och om hennes "kopia", har ni sett det? Ukrainas bidrag. Och lite om semifinalsgrejen. Men nu är det ju klart så jag får komma på nåt annat saftigt att skriva om, eller hur? Men jag får se när det blir för vårt internet är inte det bästa på landet, men jag kan ju planera ett som knappa in det när jag kommer hem annars. Och då är jag ganska säker på att min nya header kommer.. har kollat lite på den. superfin, hittils.. ehe. man vet ju aldrig hur det kommer att sluta. Men jag hoppas att de slutar bra.

ska nog ta och fota min dagen outfit så får ni se den iallafall. Ha en underbar dag och här där jag bor är det fint väder, ett stort plus.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback