Effektiv som jagvetintevad!

Datum: 2008-11-27 Klockan: 21:57:24
Tjabbatjenahallå! Två bra dagar i rad! Nytt rekord eller?! Känns ju för najs allså. Även om jag långt bak i huvudet har oron att jag ska upptäcka nåt som jag vet att jag kommer må dåligt av. Men just nu har jag kastat det av mig för stunden. Naaajs!
Pratade med psykologen idag, om man tänker att man har en ond gubbe och en god gubbe med sig hela tiden så ska man försöka slå ner den dumma! Ska tänka på det!

Har varit med kuselinen idag igen, vi var i simhallen. Kul! Reflektionsdag idag oxå, najsigt värre. Slappt och bra! Me like!
Har städat oxå, men jag och musik kan inte kontrolleras.. jag dansar.. dansar... dansar lite till. Movsar runt lite.. haha, bästa ordet juu! Movsa.. Move är ju typ rörese eller flyttande eller nåt sånt.. så jag movsar runt då och har kommit fram till att jag behöver en större spegel så jag ser bättre! Ni antecknar väl nu? ;)


Ganska slarvig, men det är detta jag menar iallafall! haha

Kommentarer
louise sa:

Haha Stina! Jag har kommit på värsta bästa ps bilden men eftersom du är bättre på det än jag så kan vi väl göra den tillsammans hela högen!! :)

2008-11-28 / 17:15:25 / http://labann.blogg.se/
Hilal sa:

Jag ska kidnappa dina byxor (6)

2008-12-02 / 16:00:56 / http://hilals.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback