Snoooow

Datum: 2008-11-24 Klockan: 18:56:31
Tjooolahopp!
Dagen har spenderats i stan, stan, stan med johanna.. Kul, men kallt, blåsigt, snö, slask osv.. inte lika kul. Men allt kan ju inte vara bra!
Hittade lite julklappar till andra och så har jag äntligen fått tag på mitt silvriga nagellack! Ska kanske ta och måla naglarna nu ikväll? Ska bli en riktig slapparkväll. Inga läxor heller, bääääst juuue!
Bästa veckan oxå!
Idag halv studiedag, onsdag slutar vid lunch, torsdag är det reflektionsdag och då får man göra eget schema, naaajs!

Sitter även och myser i mina nya adidasbrallor. Känns som om att de och jag kommer trivas tillsammans. Och de är ju bra för 399 fick jag punga ut för dem, haha. Och hittils är de värda de, helt klart!

Häromdagen var jag och såg high school musical 3, och favvolåten?
The boys are back!




Jag har nån kick just nu, ska nog typ.. dansa lite.. tihi!

Kommentarer
louise sa:

ÄLSKLINGS LÅTEN!!!! Och deras dans.. den är ju helt otrolig!! <3<3

2008-11-24 / 21:19:22 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback