Tonight

Datum: 2008-11-05 Klockan: 20:24:35


Tjatjatja!
Dagen har varit bra!
Sovmorgon, fast det sa jag ju imorse. Svenska, rätt okej, pratade om e-mobbing.
Sen hemkunskap. Usch, jag gillar inte hk. men idag, det var faktiskt okej! För första gången. Jag kunde svara på lite frågor och sen fick man ju macka och vaniljte och love till det!

Sen gick jag och johanna till simhallen för att "träna". Men min kusin är ju smartaste så när vi är där och ätit klar -oj, jag glömde mitt kort hemma!. Bara att traska tillbaka men som tur är inte så långt.
Sen simmade vi 250m. vi tänkte simma 250 till men vi lixom plaskade runt i ca en timme och då blev vi inte sugna på att simma riktigt sen!
Och ett stort plus till simhallen, de har öppnat rutchkanan igen! weei! men tyvärr fick jag ingen riktigt bra tööörbo! (mitt och johannas ord som vi fastnade på i simhallen, haha).

Och när vi gick hem så fick jag typ kraftig frustration (säger man så) för det var så fiiint! Dimma, ljus.. allt! Och gissa om jag hade kameran med mig? såklart inte! Men efter maten tvingade jag pappsen min att åka dit med mig.. johanna kom dit oxå (a) <3
Men tyvärr så fick jag inte så många bra kort. Jag kommer bannemig gå ut varje kväll tills jag är bra på att fota mörker med ljus!
Jag ska bli bra på det! sådeså!
Tog även lite spök-pics på joh. Blev ganska coola men johanna kom knappt med på bild. Ska fixa dem lite coola så får ni se!

Nu är det eenglishtaajm. Inte så mycket dock och ganska roliga grejer. Lite uppgifter bara. Tar nog inte evigheter direkt. men jag måste ha te! Jag har frysit ihjäl. Iallafall fingrarna och tårna!
PUSSAR

Kommentarer
Johanna sa:

thahaha, ja ska skapa en kategori sen med dagens ord ;) hahaha lätt xD

2008-11-05 / 20:27:09 / http://eljs.blogg.se/
Lovisa sa:

Bilden gillas myyycket stina! :D Jättefint, jag själv känner mig väldigt tråkig, typ inga bilder alls och när jag väl tar bilder så blir dom dåliga...



Och hur tusan fick du headern utanför "ramen"??!! Har inte tänkt på det förrän nu! xD

2008-11-06 / 16:54:14

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback