Apoteket

Datum: 2008-04-06 Klockan: 15:16:59
Morsining korsing!
Idag har jag inte skrivit så mycket idag pga att jag har vart beroende av PS cs.. aja, nu skriver jag iaf.
imorse då satt jag å gjorde min första animation. Men den blev lite konstig när jag skulle ladda upp den i skognojas blogg så jag ska göra ett nytt försök ikväll.
Jag och mamma gick till jakan för att köpa lite hudgrejer till mig på apotek, blev rätt mycket... heh
Köpte även en hoodtröja på hm, 98kr. Den har kostat 249kr så jag är glad att jag fann den, har kollat på den förrut nämligen. Men då kostade den för mycket tyckte jag. haha, snål jag vet.
Och så köpte jag ett linne på gina för 99kr, johanna har likadant.

Sen gick vi hem och så kom johanna hit så nu ska vi gå på promenix, det är en cirkus här i närheten så vi sak gå utanför å lyssna in.. kanske.

Vad har ni andra gjort idag då??

kram

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback