Ond kamera

Datum: 2008-04-13 Klockan: 16:23:52
Hej!!
Kom ganska nyligen hem från vällingby, eller en timme sen kanske, har ätit och så.
Hittade en lila bläckpenna, finfin, och en marinblå (?) kort kofta, gina, 149,50:-, jättemysig och så, passar utmärkt med vita linnen. och andra oxå säkert.

Jag hade fått önske mål om att lägga upp bild på jackan men nu är det så att min kamera inte känner för det. den tar bara mörka bilder så man itne ser vad det är. kanske beror det på ljuset, men de funkar inte i nåt av rummen, och ljuset kommer ju från olika håll då, så jag ska försöka fota den ute nån dag. Och min nya blå kofta oxå.

Men jag hade väldigt trevligt i vällingby idag, vad stort det har blivit! Massa affärer.. det är några innomhus å andra utomhus, det va inte så roligt väder idag så de va lite kallt där ute, men varmt i butikerna iaf :P
Men jag åker gärna dit igen, ett bra ställe.

Nu ska jag plocka på min säng så jag kan rensa min garderob lite, sen kommer farfar min och äter middag här. trevligt :P nä, nu måste jag börja, hade tänkt att hinna spela lite saxofon oxå, har inte gjort det på väldans länge och vi har konsert nästa helg! aja, det går nog. tjing! ♥

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback