Sorry

Datum: 2008-04-04 Klockan: 19:13:56
Hejsan, sorry för dålig uppdatering i bloggen idag. Men nu är det så att jag har cs2 på min dator!! Helgrymt!
Johanna å Lovisa följde med mej hem idag och vi spelade lite instrument, det blev inte mycket spela för mig, men lite guitar blev det allt :P hade tränat på musiklektionen idag så min tumme är alldeles död... kan inte hålla i ett plektrum, och vet ni vad? det känns jättekonstigt att spela gitarr och inte kunna böja på handleden, testa själv. Jag kan ju inte det pga mitt dumma gips som jag för övrigt får ta bort på tisdag!!!!! längtar så mycket, och om jag inte nämnt det så är det första jag ska göra är att bada badkar.. (a)

Skolan var som vanligt, men att skriva om fåglar på non, döjobbigt. Men jag upptäckte att jag skrev ganska mycket mer än de andra. Så jag skrev lite kortare och då blev de lite mer roligt, betonar lite.

Just nu försöker jag få tag på min kära kusin Johanna men hon vägrar svara, vi har gjort en animation i cs idag, och jag vet inte i vilket format jag ska spara den i. prutt.
Blev "överlycklig" när jag fick cs, iaf inombords..

Nu måste jag tyvärr städa -_-  men sen blir det televinkis för mig, talang 2008 hade jag tänkt se..

Ni får ha en superbäst fredagkväll, tell me vad ni gjorde ifall ni har lust, kramkramkram

Kommentarer
gunnar sa:

Du skulle kunna skriva om tranorna på fäöltet ner mot sjön! Om du hade varit i Dalarna förståss...
Tranorna - säkert flera än 50 stycken - sjunger så fint!

2008-04-04 / 19:21:05
Lovisa sa:

Haj! Jag kollade också på talang :) Han med knivarna var ju jätteäcklig jue!!
Men jag tycker inte att det fanns någån som var "jättebra". Alla var ju bra, men ingen speciell liksom...
Aja, vad gjorde du då? Vilken tyckte du var bäst, Stinaaw?

2008-04-05 / 09:41:04 / http://thunan.blogg.se
Stina sa:

jag gillade hon med hunden (såklart, och de i slutet och lilla tjejen.. :)

2008-04-05 / 17:48:36 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback