Spex

Datum: 2008-04-12 Klockan: 11:11:05
God morgon!!

Igår var jag och johnna på teatern (ett spex), sjuuuukt kul! man höll på att skratta ihjäl sig HELA tiden... haha, "Gud" var skönast, och den Heliga Anden, fast den var bara med och dansade lite... men sånt tycker jag är kul. Det är svårt att förklara men kul är ordet..
länk till spexet.

Imorse höll jag på med en blomma i Cs2, blev nöjd men sen råkade den göra nåt konstigt när jag sparat den så den sparades inte och så stängdes det (eller jag kanske stängde det, det var så förvirrat den stunden) så jag gjorde en ny men den är INTE alls lika bra tyvvärr.. ska göra fler bilder sen men jag och mamma ska åka å kolla på vårjacka, och imorn ska jag, mamma, johanna å bitte åka och kolla på kläder! :D

jag visar er bilden iaf, så får ni säga vad ni tycker. och jag blev en aning sur när den försvann så den är itne så noggrant målad.. kram
image47

Kommentarer
gunnar sa:

Vad var det för teater? Verkar jättekul! Vill också se den heliga anden dansa!
Hur gör du blommorna? Jag förstår inte alls.

2008-04-12 / 14:42:34
Stina sa:

Jag ritar bara. Har en digital penna som hjälp. Man kan säkert rita såhär i paint oxå skulle jag tro, men jag vet inte om det går att få flera sådör i paint.

Det är KTH som har fixat teatern, jätterolig. Det finns en länk i inlägget.

2008-04-12 / 14:47:31 / http://skogens.blogg.se
Anonym sa:

okej :)

2008-04-12 / 18:23:29
Lovisa sa:

Jättefiint!! :D:D

2008-04-14 / 17:27:53 / http://thunan.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback