still sick

Datum: 2008-04-29 Klockan: 08:37:42
Morgon, fortfarande sjuk, känns sjukt i halsen. Men ska försöka städa skrivbordet så jag kan göra lite läxor idag, eller matte och så..

En fråga till er: Är det okej att lägga ut en bild på en nätsida (som playahead, lunarstrom, bilddagboken eller varför inte blogg.se)? Säg vad ni tycker. (fick en kommentar om frågan vad de var för bild, märke då att jag inte skrivit det, men en bild på en människa, tex om man har en bidl på en kompis, eller kanske en på nån inte gillar, men man lägger upp den även fast personen på bilden inte vill det, förstår ni?)

Kommentarer
Anonym sa:

det beror på vad du menar med bild ?

2008-04-29 / 13:03:33
Stina sa:

en bild på en människa, uttryckte mig lite dålig. Men om man har en kompis, eller kanske en som man inte gillar, men man lägger upp den även fast personen på bilden inte vill det.

2008-04-29 / 13:27:44 / http://skogens.blogg.se
Anonym sa:

Det tycker INTE jag att man ska... man ska fråga först för vissa kanske inte får ha bilder på sig själv på internet. Som jag dårå... jag får inte lägga upp bilder på mig för mamma och pappa. Så man MÅÅÅSSSSTTTEEEE FRÅÅÅÅGAAAA!!!

2008-04-29 / 14:50:41
n sa:

man måste absolut fråga innan , man kan inte bara lägga upp bilder på folk...

2008-04-30 / 07:37:28

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback