More pics

Datum: 2008-08-27 Klockan: 18:57:09
Nu ska jag kolla på lite fler bilder, och redigera lite kasnke, men de behövs knappt. Men lite coola effekter är ju alltid roligt, haha :p
Vi hade jätteskojj, iallafall jag haha:P och jag har många fina bilder. Elisa tyckte hon såg ut som en gris. Men de tyckte inte jag haha. Men jag visar inte de bilder som de inte gillar. Och om de inte gillar de jag lagt upp (men jag tror det gör det) så tar jag ju bort de. Fast de sa ju att jag fick lägga upp bilder bara det var bra. Och visst är de fina?? :D

Duktiga flickor haha :P
En till bild på dem nu, sen kommer det väl flera om en stund. Aja, vad gör du en onsdagskväll?


Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback