Mys-Moses

Datum: 2008-08-19 Klockan: 10:03:39

Moses häromdagen

God morgon! Min morgon har varit jättebra! Mysiga Moses kommer på morgonen och kuttrar, han spinner inte och jamar inte, eller inte då, han spinner och jamar oxå. Men ibland så kuttrar han. Han sov hon mig inatt tror jag, han kom och la sig i min säng, vaknade av att jag hade en liten kisse i sängen. Men han går alltid ner på morgonen. Iallafall, vi gick upp och sen skulle jag gå och duscha. Och då satt han inne i badrummet och väntade.. och nu ligger han i mitt knä. men jag måste äta frulle. ska med Nicole till jakan (:

kanske träffar johanna där, med star wars-affischen.. Hon skulle sova hos vickan idag, de kanske går dit, who knows..
PUSS

Kommentarer
Joanna. sa:

Vilken söt katt du har :).

En utav mina katter heter också Moses ;).

2008-09-09 / 00:01:14 / http://joannakragh.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback