OBS

Datum: 2008-08-23 Klockan: 10:05:21
Det kommer inte bli mycket blogg idag. Jag och Johanna ska ut och fota heeela dagen. Detta är våran fotodag. Hon ska även sova över och imorn ska vi väl fortsätta fota och pyssla kanske.. ska nu hoppa in i duschen, sen äta och ska jag plocka lite i rummet så att vi får plats, men vi sover inte i mitt rum menmen. Men fota, det ska bli så roligt!! :D Vi har inte bestämmt vart vi ska åka, bara att vi inte ska fota "blommor och bin".. eller natur. Eller nåt natur kan man ju fota men vi kanske tar en sväng till stan eller nåt, vem vet? :)
Nej nu ska jag duscha! Solong!
Jag bloggar iallafall en gång till innan.

Kommentarer
Anna Phe sa:

Hehe ja det kan jag tänka mig :)

2008-08-23 / 12:28:12 / http://annaphe.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback