Pride.

Datum: 2008-08-03 Klockan: 10:55:58
Stolhet.

Har gjort en liten bild med lite olika bilder från priden. Hoppas den blir bra när man laddar upp den. Så att det inte är för smått och alla dedär grejerna.
Ska även beställa hem stora foton från en hemsida. Men jag vet inte:
hur många, en eller två?
på vad?

Men jag tror jag ska vänta några dagar så jag kan ha en bild på lilla söta Moses. Och en på alva. Men jag har en blombild som jag är väldigt förtjust i oxå.. (denna)
Jag gillar den mycket, helt oredigerad är den oxå. Men jag får se, jag får se. Men jag beställer om nån/några veckor. I augusti vill jag iallafall. Jag visar bild på resultatet. Ska göra en fotohörna i mitt rum hade jag tänkt. ;)

När mamma kommer hem från skogen ska hon måla mina naglar. Jag är inte så bra på det, haha. Eller inte på högerhanden iallafall. Måla den allså. För jag är högerhänt och är jättedarrig på vänster. Även fast jag tränade den när jag hade brytit höger. Men aja, köpte nagellacket igår. Depend minilack nr 003. haha.


Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback