Chock.

Datum: 2008-12-17 Klockan: 21:13:39
Hej!

Jag måste nog säga att jag har världens turvecka!

Först vinner jag en ansiktsmask i Lindas julkalender, superkul och blev så glad! Tusen tack!
MEN, det kan inte slå detta! Inte på långa vägar.
Jag är fortfarande i lite chock sådär.. att min bild, min bild, skulle bli en av tio i finalen. Det är ju bara för otroligt!
När jag upptäckte det så först, meddela så många som möjligt. För mig är det omöjligt att inte berätta detta för personer. När jag även rusat upp för trappan råkade jag riva ner lite i farten, men aja.

Men nu, snääälla RÖSTA RÖSTA RÖSTA, skriv bara en enkel nia i kommentarsfältet och jag blir om möjligt ännu gladare!
Jag har ju redan blivit utvald av jag vet inte hur många, men ändå! Det känns otroligt skumt! Men så väldans roligt!
Och nu är det bara två skoldagar kvar! Och här missbrukar vi inte utropstecknet, hehe.

Min bild i finalen..



Kommentarer
Vickan sa:

Jag har röstat på dig! :) Kjaamiss! =)

2008-12-17 / 23:29:08 / http://andrenens.blogg.se/
Emma sa:

Svar: ååh, tack! :D

din var jättefin, cool sådär. :)

Lyckatiill! :D

2008-12-18 / 14:43:21 / http://eexx.blogg.se/
Anonym sa:

ååå, snygg bild!

2008-12-18 / 20:42:19 / http://hape.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback