fem timmar..

Datum: 2008-12-23 Klockan: 20:00:19
nedräkningen har börjat.. när jag startar med att skriva detta inlägg är klockan 18.53, fem timmar och sju minuter kvar. Sen är det julafton. Nemen tjoho tjohej!
Imorn på den stora dagen ska även jag och joh vara tomtar hos vickan, verkar sjukt roligt haha! Får se imorn ehe..
Även fått lite julisklappisar idag! Av Nicolen, två suuuupercoola mobilsmycket som måste visas, några coola nyckelgrejer och tee! Mumma! Är glad just nu, kanske är det julkänslor?
Och nu har jag varit och ätit mitt i inlägget.. Så detta inlägg har tagit mer än en timme att få publicerat. Och jag är lite smått irriterad på min lugg som av mamma idag blev klippt, för kort..
Nu är det iallafall bara fyra timmar kvar till julafton..

Kommentarer
Linnéa sa:

haha ska ni vara tomtar hos vickan xD! haha:P

2008-12-23 / 20:45:47 / http://alw.blogg.se/
johanna sa:

God jul!

2008-12-23 / 22:51:23 / http://hape.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback