Four.

Datum: 2008-12-10 Klockan: 20:42:26


Först och främst vill jag gratulera min söta kusin Johanna! Femton år idag, och hela Sverige flaggar för henne. Kan det bli bättre?
Har byggt en ljusstake idag, och en skarvsladd. Hur coolt är det på en skala? Men helt ärligt, man är ju liiiite hulken om man kan böja ett kopparrör. Inte för att resultatet blev finast kanske menne.. Den är ju unik, det är bara ganska många till som gjort en likadan men om man går på detaljer. Vilka har en metallklump på den lixom? inte så värst många kanske.

Modern min är bänkad framför tv ikväll, nobelmiddagen ni vet. Tänk om man skulle få gå på den, fina klänningar, god mat, kungafamiljen osv. Jag brukar inte prata med proffesorer men det är nog smarta. Kanske är lite tråkiga att prata med? Men det finns nog dem med humor oxå! Men klänningarna är fina.. iallafall en del av dem! Men tänk vad tråkigt att vara kille på nobelmiddagen. Alla har ju typ samma kläder. Trist!
Men man kanske ska ta och glutta lite på tvn iallafall.. med en skål popcorn är inget fel!

Kommentarer
Jåhanaaahhh sa:

Aaw, tacktack :D <3

Snygga bilderna blev 8D snyggare än top models tillomed ;D

2008-12-10 / 22:53:46
Hilal sa:

jag är avundsjuk på att du alltid ska vara så fin, och alltid ha så fina bilder! ;o

2008-12-11 / 12:29:36 / http://hilals.blogg.se/
Louise sa:

Härliga bilder Stina! :D



Japp, nobellmiddagen och fina klänningar gillas, men vi får se fram emot miornas skoldans i stönnet nästa år!



Min faster blev faktiskt bjuden på nobellmiddagen en gång, skryt jag vet, men ibland kanske det är ok?? :P



<33

2008-12-12 / 12:31:44 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback