Humörsvängningar till Buger king!

Datum: 2008-12-02 Klockan: 18:02:06
Hihi, fattar ni skämtet?? Man brukar ju säga t.ex. humörsvängningar till max. MEN bugerking blir ju mycket mer flum då! Och så är ju bk bäst. Och de har loka, upptäckte jag för inte långt tag sen. Jag unlikar läsk ganska mycket, men loka - for the win! Ööh, vet inte riktigt vad det blev där.. men skit it. Mår bra, och det är bra!
Haha, fast som rubriken säger.. jaja. Tonåring, hormonbomb, humörsvängningstango.. oki, liiite långsökt! Men lite roligt.. tihi!

Har lite plugg, jag är en såndär människa som inte kan göra skolarbete om jag inte har kniven mot strupen. Och ibland känns den som om den går igenom strupen men jag har bra läkförmåga! Det är bra det! Men ska typ skriva på en svenskatext som går segare än sega råttor som inte ens har ben. Och så har vi hemkunskapsläxa.. svara på typ 12 frågor om fisk! Jippe jublar och oj vad roligt.


detta är kärlek, att fota olika sorters ljus..

Kommentarer
Hilal sa:

sv; nu blir jag ledsen.. :(

2008-12-02 / 18:10:18 / http://hilals.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback