Hund2008

Datum: 2008-12-06 Klockan: 09:22:16
Tjabba!
Mår bra idag! Speciellt om man jämför med de senaste dagarna, höhöh.
Idag (och hela helgen) är det HUND2008 i älvsjö. TjohoTjohej! Ska dit somvanligt med kusinen, eller en av mina kusiner tihi!
Tåget går 46 med det är bara bra för jag måste packa ner lite och så.. Jag bör nog börja ganska nu då. Effektiviteten på morgonen är inget att skryta med direkt!



Detta är en såndär bild jag inte vet om jag gillar, men som ändå säger något till mig..

Kommentarer
Agge sa:

Måste säga att du är grym på att fota! Riktigt bra bilder!:) Dessutom har du typ den coolaste headern jag sett.;)



Ha en bra dag!:)

2008-12-06 / 11:15:37 / http://agge1.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback