Johaaanna!

Datum: 2008-12-07 Klockan: 17:14:34




Denna helg har jag, frisk och kry, umgåtts med denna krabat.
Skrattat, hundar, shopping, skrattat, sovit, ätit, pratat, skrattat.

Det var väl i stortsett överlag småttochgott helgen..
Rysligt najs! Önskar bara att det hände oftare, snälla tomten...

MEN! Allt roliga försvann när vi skilldes åt. Nu ska jag städa.. och röja. Lycka till med det! Som om jag nånsin städar klart!..
Kommit på sjuuukt smart grej (dock för typ många år sen). Typ en slajm eller nåt som man kastar in i rummet och som plockar bort damm och som ställer allt snyggt. Kan det bli bättre?! Sen är det typ bara att duscha den, eller självrengörande slajm kanske?
Nu äger ju jag tyvärr inte denna smarta slajm så jag får ta i från tårna för att städa.

Det är ju dessutom mörkt som absolut ingen har märkt. Men det är tråkigtbråkigt när det är mörkt. Har massa fotoidéer som jag vill fota.. Men jag vill ju gärna att det ska vara ljust! Snark..

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback