julehelg

Datum: 2008-12-14 Klockan: 19:30:41
Hallådär!
Jag hade häromdagen en väldigt stark anledning till att baka lussebullar. Den att jag ätit upp nästan alla mammas bullar så hon blev inte så glad på mig. Men jag tog mig an att baka egna. Dock med hjälp av en cooling som tror att ägg kommer från kon. Blev superdupergoda lussebulls! Jag har bara ätit en ynka, men otroligt sexig bulle idag.



Bokstavsbullar, gott!

Sen idag så har det varit fem timmar i stan med Vickan. Roligtroligt. Det som är negativt är att fötterna typ mörbultas, svimmar och dör. Men man har bara en "tillbaka-till-livet-sten" som i harrypotter och nu lever de igen. Fast min "tillbaka-till-livet-sten" är lite ringrostig så jag tror mina fötter behöver massage och ett bad.. Men de får nog tyvärr bara nöja sig med de sistnämnda.
Köpte ett par mysiga bralls och nån kofta höhö, kanske en liten pic imorn?
Pyss å Kjam!

Kommentarer
Yokim sa:

Coolaste ju:D!!!!

2008-12-14 / 19:55:58
Lovisa sa:

ooh, snygga asså! ;D Haha våra är bara tråkigt vanliga! x)

2008-12-14 / 20:20:56
Lovisa sa:

ooh, snygga asså! ;D Haha våra är bara tråkigt vanliga! x)

2008-12-14 / 20:21:01

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback