Lego

Datum: 2008-12-09 Klockan: 20:40:53
Tjabba folket!

Teknikkurs idag då, riktigt roligt! Byggde lego, man kände hur barnsligheten kom fram. Och så programerade man den. Jag och Emma som jag jobbade med fick våran att spela musik samtidigt som den shakade lite! Coolt huh!?
Även spelat sista saxofonlektionen med Linnéa, känns ganska skönt. Spelade lite jullåtar, man känner att julen är på väg.
Myysigt! Julen är så mysig, alla ljus, julklappar, julmusik, julgodis, julmat.. tiiiihiii!
Fast snö! hallå? Det behövs snö! Nu är det grått och mörkt! Vad är det för jul! Nej, vädergudar! Hit med snö!

Bildrensning och rumrensning står på shemat förresten! Överstigit tjugofemtusen bilder och fyrtiosju gigabyte.. Min dator bör rensat. Alla bilder ligger dessutom på en backup. Hur skulle jag kunna sova om nätterna om det inte gjorde det?!
Men rensa somsagt. Rummet oxå fördendelen! Måste ju göra plats åt alla julklappar *blinkblink*

Ska nog chatta vidare med en superfin vän!



Varför måste färgerna dämpas?!


Kommentarer
Vickan sa:

Hahaha.. Gud så fin bild! x)

2008-12-09 / 20:47:40 / http://andrenens.blogg.se/
Hilal sa:

söötisar! <33

2008-12-11 / 12:29:59 / http://hilals.blogg.se/
Louise sa:

Ååh så fin! :D Den blev jättebra på dom! :D



Kram <3

2008-12-12 / 12:27:31 / http://labann.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback