Lucia

Datum: 2008-12-13 Klockan: 12:21:14
Börjar denna dagen med lite julstämmning



Dagen började egentligen med att mamma och pappa kommer in i mitt rum.. Sjunger Santa Lucia för full hals iklädda vita luciakläder och ljuskrona/strut. Lite roligt, dock är jag halvt död på mornarna så.. Men det var trevligt!
Idag ska det bakas lussebullar.
Är även på fotohumör, som vanligt. Har byggt en "studio". Inte nån proffsig men det går iallafall att få någorlunda bra ljus.
Högt prioriterat på önskelistan står även en extern blixt som jag känner att jag är i behov av.
Höres!


Kommentarer
louise sa:

Åhå, baka lite till mig! ;)

Stina, kan jag vara modell för dig? När de väl börjar snöa! :/ ;)

2008-12-13 / 12:42:16 / http://labann.blogg.se/
Lovisa sa:

Naaw va söt låt :D <33

2008-12-13 / 13:42:28

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback